hetaxuyzlratvakan

среда, 13 мая 2020 г.

Հայկազ Մակարյանի այս գրառումը,ցնցել է թե համացանցը թե ամբողջ Սփյուռքը..

Չարաժանտ այս երևույթը գտնվում է   նախանձաբույր հոգեվարքի մեջ:  Մարդ, որը ստի, կեղծիքի, զրպարտության միջոցներով, ամեն կերպ  փորձում է ցեխ շպրտել ինձ վրա, և  նույնիսկ  իր ունայն հոգեբանությամբ մտածում է, թե կարող է  այս  ձեռագրով հասնել ինչ-որ արդյունքների, ապա  վաղուց չարաչար սխալվում է:  Իր անձնական էջով տարածելով իմ մասին ստահոդ և քաղքենիական նյութեր,   ցինիկաբար՝  ամենավերջին  եղկելի  ձևով սադրելով ինձ, կարծում է, թե Աստծո և օրենքի առջև մաքուր է  կանգնելու:  Քո նմանները  մի  չնչին,   վատագույն մասնիկներն են այն ամենի, որը վաղ թե ուշ ունենալու է իր բարոյական վախճանը: Միակ մարդը, որին պետք է ուղարկեին ճաղավանդակների հետև, ապա դա դու ես:  Եթե սույն երևույթը կարծում է, որ իմ ֆեյսբուքյան լայֆերի տակ սեռական բնույթի հայհոյանք գրող մարդիկ, մարդ են, ապա ասելիք չունեմ, ինքն իրեն ամեն բան ասում է:  Մի գուցե այս երևույթին դուր է՞ գալիս, երբ ինքը սեռական բնույթի հայհոյանք է լսում,   մի գուցե...... Իմ լայֆերը  դուբայի գայուշիկ,  ունեն շատ խորը դաստիարակչական բնույթ, իսկ եթե քեզ համար բոլոր ֆեյք էջերով հայհոյանք գրողները իմ կողմից  զգացել է վտանգ, ապա դու զառանցում ես: Ես տվել եմ այլանդակներին, այլասերվածներին, տականքներին ու անբարոյականներին համարժեք պատասխան: Այնքան տկարամիտ էս, որ նույնիսկ չգիտես, թե ինչ է նշանակում ատելության քարոզ,  որին լավ կարծում եմ դու ես տիրապետում՝ գիշեր-ցերեկ իմ մասին կեղծ հրապարակումներ անելով:  Սույն երևույթը դեռ խաբար չի, որ օրենքի լեզվով խոսելը շանտաժ չէ, խաբար չի, որ երբ այդ նույն օգտատերը իմ էջում հայհոյում է ու առհասարակ ամենավերջին  ստոր ձևերով գրում է բառեր, որոնք չպետք է ասել ինձ, ապա  այդ պահին այդ ֆեյքի վիզը կտրելը երևի թե նվազագույնն է, որը կարող եմ ասել, սակայն երբևէ իմ տեսակը որևէ մեկին բռնության չի ենթարկել:  Ամոթ քեզ, չնայած դու չունես այդ ամոթից, բայց հիշի՛ր, ես քեզ հենց ԱՄՆ -ում եմ ենթարկելու պատասխանատվության՝ օրենքի ողջ խստությամբ: Դու չես փախչի արդարադատությունից:  Խարդախի սիրտը միշտ էլ դող է, ու դու այդ  մտքով պիտի ապրես ու հիշես ինձ, որովհետև ես քեզ տալու եմ արդարադատության ձեռքը, կլինի դա այսօր , թե վաղը........Տուտուց, եթե իմ գիտելիքների չափ նվազագույն պաշար ունենայիր, ապա այսօր այս մակարդակին չէիր լինի: Դու նույնիսկ խուլիգանություն, շանտաժ և այլ բառերի խորքային իմաստը չգիտես, ուր մնաց հասկանաս գրածիդ իմաստը:  Ինձ և իմ լուսահոգի մորը վիրավորելով, դու վաղուց շատ վաղուց վիրավորել էս ինքդ քեզ.....Անկախ ամենից Աստված մորդ պահապան լինի, ես երբեք այդ  սահմանագիծը չեմ խախտել ու չեմ խախտի........Հարգելի հայրենակիցներ ճանաչեք այս կնոջը, ճանաչեք ու հիշեք, թե ինչ նենգությունների է պատրաստ, հանուն  սեփական ես-ի: մանվել գրիգորյանին իր էջերով հերոս ներկայացնող., նախկին իշխանությունների  սազի տակ պարող սույն երևույթը, այսօր եկել է  վախեցած  գերմանական դաշտամկան դեմքով հայտարարություններ է անում, այն էլ ֆանտաստիկայի ժանրերից: Իմիջայլոց՝ Համլետ Խուշչյանի  Բաց եթերով  խոսել սրա մասին: Համլետը ավելի  խորքային բնութագրեց  դուբայի գայանեյին......Համբերի՛ր ու մինչ նոր հանդիպում ԱՄՆ-ի  դատարանում.......ՏԱՐԱԾԵԼ ՄԱՔՍԻՄԱԼ                                      Հայկազ Մակարյան։13.05.2020թ Երևան

Комментариев нет:

Отправить комментарий