hetaxuyzlratvakan

четверг, 26 марта 2020 г.

Ես`Արա Հովհաննիսյանս ,իմ էջում հրապարակել էի նյութ , չճշտված։Այժմ ճշտելուց հետո Հերքում եմ և իմ ներողամտությունն եմ հայցում Դիակոնիա Բարեգործական Հիմնադրամին և Պարոն Ջամբազյանին

Դիակոնիա  Բարեգործական  Հիմնադրամի  պահանջով  և  իմ  կողմից  լիարժեք  ճշտումներից  հետո...

Ես`Արա  Հովհաննիսյանս  հերքում եմ  իմ  կողմից  և  իմ  էջում  գրված,   Դիակոնիա  Բարեգործական  Հիմնադրամի  վերաբերյալ  հրապարակած  նախկին  նյութը։Հերքում եմ  քանի  որ  իրականությանը   չհամապատասխանող   տեղեկությունը   հավասարազոր  է   զպարտանքի   և  կազմակերպության  կամ  ղեկավարի   անունը   ,համբավը   արատավորելուն։
________________________________________________

«2020 թվականի փետրվարի 23-ին Ara.hovhannisyan ֆեյսբուքյան էջում  չստուգված և իրականությանը չհամապատասխանող տվյալներ են հրապարակվել ՙԴիակոնիա՚ բարեգործական հիմնադրամի և Հիմնադրամի տնօրեն Բարույեր /Պարույր/ Ջամբազյանի, իբր կոռուպցիոն գործերով զբաղվելու, Հիմնադրամի հոգաբարձուների խորհրդի անդամներից մեկի ԱԱԾ-ի քննչական վարչության պետի հայր լինելու, Հույսի ավանի բնակիչներին իբր 2020թ-ի ապրիլի 5-ին կայանալիք Հանրաքվեի համար հաշվառվելու թույլտվություն չտալու, բնակիչների հետ կնքված պայմանագրի կետերը խախտելու մասին: Իրականում ՙԴիակոնիա՚ բարեգործական հիմնադրամի և Հիմնադրամի տնօրեն Բարույեր /Պարույր/ Ջամբազյանի վերաբերյալ հրապարակված հիշյալ փաստերը ճշտված չեն, որևէ կերպ չեն համապատասխանում իրականությանը: Ես ընդունում եմ իմ մեղքը ՙԴիակոնիա՚ բարեգործական հիմնադրամին և Հիմնադրամի տնօրեն Բարույեր /Պարույր/ Ջամբազյանին անհիմն զրպարտելու մեջ, հերքում եմ 2020թ. փետրվարի 23-ին հրապարակված հոդվածում արտահայտված տվյալները և ներողություն եմ խնդրում ՙԴիակոնիա՚ բարեգործական հիմնադրամից և Հիմնադրամի տնօրեն Բարույեր /Պարույր/ Ջամբազյանից»: Իմ ներողամտությունն եմ հայցում Դիակոնիա Բարեգործական Հիմնադրամի նախագահ`Պարույր Ջամբազյանից________________________________________

Комментариев нет:

Отправить комментарий