hetaxuyzlratvakan

среда, 11 марта 2020 г.

Ֆեյսբուքյան օգտատեր Արա Հովհաննիսյանը իր էջում շնորհավորել է Աշոտ Փաշինյանի ծննդյան օրվա առթիվ

Ֆեյսբուքյան օգտատեր Արա Հովհաննիսյանը իր էջում շնորհավորել է Աշոտ Փաշինյանի ծննդյան օրվա առթիվ
Սիրելի  Աշոտ ,ի  սրտե  շնորհավորում եմ  ծննդյանտ  օրվա  առթիվ,ցանկանում եմ  քաջ  առողջություն,երջանկություն  անսահման սեր,քաջություն։  Թող  ամեն  բացվող  առավոտ   օրդ  Աստծո  կամքով  լինի,մնաս  միշտ  այնպիսին  ինպիսին որ  կաս։Քեզ  ու  քո  բոլոր  զինակից  ընկերներին  ու  սպաներին  ջերմագին  ողջույները  մեր ։ Չվհատվեք  երբեք,չհուսալքվեք։  Միշտ  իմացեք  միշտ  Ձեր  կողքին  կանգնած ենք  ինչպես  Արարատ  լեռը   մեր  թիկունքին։Դու  այսօր  զինվոր էս,որը  ամեն  մարդ  չի  կարող  հասկանալ  որ  զինորը  ամենա  թանկ,ամենա  պատվաբեր   տիտղոսը,կոչումը   ու  պաշտոննա  տղամարդու  կյանքում։  Կետցես  դու  Աշոտ  ջան,  ես  հպարտանում եմ  քեզանով  ,քանի որ   լինելով  ՀՀ  վարչապետի  տղան,ինչ  ծառայումես  ,չի  եղել  մի  օր  ,որ   հրամանատարներիտ  կամ  հետիդ  զինվորներին  ասես   ,։( Ես  Աշոտն եմ  ,Վարչապետ  Փաշինյանի  տղան,ու  առավել  եմ  բոլորիցդ)  ։  Միշտ  պահելես  քեզ  հասարակ  ու  ծառայումես   բոլորին  հավասար։  Հպարտանում եմ  Քեզանով  Աշոտ  ջան։  Համբույրներս  քո  գլխավորությամբ  բոլոր   զինվորներին  ու  սպաներին։

Շնորհավոր  Ծնունդդ  Զինվոր։  Իմ  Թանկագին  բարեկամ  Աշոտ։

Комментариев нет:

Отправить комментарий