hetaxuyzlratvakan

среда, 11 марта 2020 г.

Ռուսաստանից Հայաստան 20 տարի անց ժամանած,մեր հայրենակից,սիրված երգիչ` Տիգրան Ղարիբյանի անակնկալը ՀՀ Վարչապետին և Հայ ժողովրդին

Բարև  Ձեզ,հարգելի  վարչապետ,սիրելի  տիկին`Աննա  Հակոբյան ,Հայաստան,իմ հաղթանակած  հայ  ժողովուրդ։ Մեծ  ուրախությամբ ,ցանկանում եմ  կիսել ուրախությունս  բոլորիդ հետ։ Շուրջ  20  տարի  ապրում ,ստեղծագործում ու  երգում էի  Ռուսաստանում։  Այժմ  կլինի   2  ամիս  ,որ  Հայաստանում եմ։Ցավոք  սրտի  չկարողացա  հանդիպել  հարգարժան  Վարչապետ`Նիկոլ Փաշինյանի  հետ։Հուսով եմ  որ  կնդունի  ինձ  ,քանի  որ  Ռուսաստանից  եկել եմ  Հատուկ  իր  հետ  մոտիկից  ծանոթանալու  համար։
Ես  երբև  է  չեմ  զբաղվել  քաղաքականությամբ  ,քանի որ  գտնում եմ  ճիշտը,որ  ամեն  մարդ  պետք է  զբաղվի  իրա  գործով ։  Բայց  այս  անգամ  որոշել եմ   2020 թ-ի  Ապրիլի  5-ին,  հանուն  վաղվա  ապագայի  կասեմ  ԱՅՈ✓20 տարի անց,Ռուսաստանից Հայաստան ժամանած,սիրված երգիչ`Տիգրան Ղարիբյանի անակնկալը Վարչապետ`Նիմոլ Փաշինյանին և հաղթանակած հայ ժողովրդին

Комментариев нет:

Отправить комментарий