hetaxuyzlratvakan

воскресенье, 15 марта 2020 г.

Ֆեյսբուքյան օգտատեր Սոֆի Ղազարյանը հորդորել է շատ նրբորեն Նարեկ Սամսոնյանին

Լավ էլի վերջացրեք ժողովուրդ ջան, էս մեր երկրի լարված վիճակն ու ձեր կեղծ լուրերը հեչ իրար հետ չեն բռնում։ Այ Նարեկ Սամսոյան ջան, գոնե էս վիճակում մի արա սենց բաներ, կեղծ լուրեր մի տարածի, ժողովրդին մի գցի պանիկայի մեջ, հաշվի առնելով էս լարված վիճակը։ Փորձի գոնե էս անգամ քո հայրենակիցներին, քո ժողովրդին, ինչոր մի բանով օգտակար լինես։ Վերջ տուր իշխանության մասին սուտ լուրեր տարածելուդ, չնայած որ ինքդել գիտես, քո բոլոր արած այդ հայտարարությունները սուտ են։ Ազգակիցներդ օր օրի վիռուսով են վարակվում են, դու տանը նստած մտածումես, թե էսօր ինչ մի նոր սուտ գրառում անես, Վարչապետի անունը վարքաբեկես։ Նենց մի արա, որ մարդիկ կողքովդ անցնելուց հայհոյեն, վատ բառեր ասեն, երիտասարդ մարդես, քեզ ուղղակի վատը չեմ ցանկանա։ Չնայած նրան, որ հասցրել էս իմ պահովել սուտ լուրեր տարածել, ես ներում եմ քեզ դրա համար, որովհետև հիշաչար մարդ չեմ, որովհետև ես գիտեմ, որ ես էն մարդը չեմ, ոնց դու էս ներկայացնում։ Գոնե արի էս վիճակում դադարի իշխանության նկատմամբ ատելություն տարածելդ, արի մտածի երկրիդ մասին ու փորձի դու էլ ինչոր մի չնչին բանով օգտակար լինես քո հայրենակիցներին, էս էն պահը չի, որ պետքա իրար միս ուտեք, էս էն պահնա, որ պետքա մեկդ մյուսի մասին մտածեք ու օգնեք, որ Ձեր, մեր Հայաստանը դուրս գա էս վիռուսային վիճակից։ Գիտեմ որ  մարդիկ կան ովքեր իրար հետ թուրքի պես են վարվում, բայց ինչել անեք, ինչել շնչեք իրար հանդեպ, դուք բոլորդ Հայ եք ու Ձեր մեջ նույն արյուննա հոսում, Հայի արյունը։Սոֆի Ղազարյանը նրբորեն հորդորել է Նարեկ Սամսոնյանին

Комментариев нет:

Отправить комментарий