hetaxuyzlratvakan

вторник, 25 февраля 2020 г.

Արա Հովհաննիսյանը Բաց նամակ է գրել Վարչապետ `Նիկոլ Փաշինյանին

Բաց նամակ Նիկոլ Փաշինյանին
Բարև Ձեզ,հարգելի  Փաշինյան,շատ ուրախ եմ թե ես,թե մնացած  բոլորը  որ  գոնե  տիկին  Մարինայի   նամակը  հասավ  անձամբ  Ձեզ,ու  խնդիրը  եթե  դեռ  չի  կարգավորվել,ապա  վստահեմ  որ  կստանա  դրական  լուծում։ Պարոն  վարչապետ,անկեխծ  այնքան շատ  նամակներ  ենք  ուղղարկել  Ձեզ,խորքային  կարևոր  խնդիրներով,թե  տնտեսական,թե  իրավական,թե  պաշտպանական,թե  քաղաքական,թե  բողոքների։  Ձեր  երեկվա  վերջին  գրառման  տակ  `Իրավապաշտպան  Արտակ  Գալստյանը  շատ  ճիշտ  տեքստա  գրել`  մեջը  նշված,որ  այն  նամակները  որոնք  պարունակել են  բողոք ,Ձեզ  չի  հասել,այլ  հակառակը  ,հասցեագրվելա  էն  մարդուն  ,ում  մասին  որ  գրվածա  եղել  բողոքը,ու  բողոք  գրողը  ենթարկվելա  ճնշումների։Պարոն  վարչապետ  ,ես  իմ  անունից  եմ  ասել,ասում  ու  եթե  շարունակվի  դեռ  մնալ  նույնը  միշտ  կասեմ։  

Պարոն  Փաշինյան  ,մինջև  կառավարության  նամակների  վարչության,պետին,բաժնի  պետին ,չփոխեք  և  իրենց  փոխարեն  չնշնակեք  թեկուզ  հասարակ   մի  ռամիկ  ազնիվ  գյուղացու,  ոչ  մեկի  նամակը  Ձեզ  չի  հասնի  ու  մարդիք  գնալով  ավելի  կկոտրվեն,կհիասթափվեն։  Ախր  չեք  պատկերացնում  մարդիք  ինչեր  են  ասում,խոսում։  Քանի  խոսակցության  ես  եմ  ականատես  եղել  ,որտեղ  ասվելա....Տեսար  բան  չի  փոխվել,քանի  էտ  տականք  Ալեքսանդր  Ղազարյանի  ձեռի  տակովա  նամակները  անցնում,ոչ 
 մի  նամակ  էլ  չի  հասնի տեղ։

Պարոն  Վարչապետ  ,մաքրեք  Ձեր  դաշտը  ,Ձեր  կողքի  ձրիակերներին  ռադ  արեք։  Ավելի  լավա  գյուղից  մի  ազնիվ  մի  քանի  հովիվի   բերեք  պաշտոնի  դնեք,ավելի  ազնիվ  կլինեն  թե  Ձեր  թե  ժողովրդի  հանդեպ։  

Հուսով եմ  որ  գոնե  այս  նամակս   կկարդաք  ու  կարձագանքեք  ։


Հարգանքներով`Արա  Հովհաննիսյան

Комментариев нет:

Отправить комментарий