hetaxuyzlratvakan

четверг, 27 февраля 2020 г.

Բաց նամակ Դավիթ Սանասարյանին և Վարչապետ Նիկոլ ՓաշինյանինԱզգային Վերահսկողական Դուխով Մարտիկներ նախաձեռնության առաջնորդ,հիմնդիր` Արա Հովհաննիսյանից

Հարգելի  Դավիթ,ես միշտ  վստահեյի  ու չեյի  կասկածում քո  անմեղության  վարկածի  վրա։ Ես  իմ  ներքին  համոզմաբ  վստահեյի ,որ  քեզ  դատարանը  կարդարացնի  ու  դու  կապացուցես  քո  անմեղությունը  ու  քրեական  հետապնդումը  կդաթարեցվի  և  գործը  կկարճվի։  Դա նրանից է  որ  ունես  անսահման հզոր  հավատ  ,պարզես,ուղիղես ,դրա  համարել  Աստված  չթողեց  քեզ  մենակ։ Անկեխծ  ասած  այս  ամենը  ինչի  միջով  որ  անցար ,և  լավ էր  և  վատ։

Վատ էր  այն  առումով  որ  մի  երկու  կամ  երեք  սրիկա փորձում էին  արատավորել  քո  ազնիվ  տեսակը  ,որ  ժամանակտ  անցկացրեցիր  դատարանների  ճանապարհներին։
Իսկ  լավը  այն էր ,որ  հասկացար  թե  ովքեր են  քո  լավ  <<ընկերները  ու թիմակիցը>>։ 

Հարգելի  Դավիթ գուցե  և  ոչ ոք  չիմանա  կամ  չհասկանա  քեզ  ,ապրումներդ ,բայց  ես  շատ  լավ եմ  հասկանում  քեզ։ Ես  չեմ  եկել  քո  դատերին  մի  պարզ  պատճառով ,քանի  որ  զգում էի  որ  շուտով  քեզ  կտեսնեմ  դրսում  ,արևի  լույսի  տակ  այլ  ոչ  թե  դատարանի  չորս  պատերի  ներսում։ Մենք  իրար  գիտենք  վաղուց  ու  շատ  լավ  գիտենք,քանի  որ  տարիներ  շարունակ  փայքարել ենք,նախկին  ռեժիմի   դեմ  ու  հիամել  պետք է  պայքարենք  միասին  երեքով   ու  մեզ  հետ  մեր  ազնիվ  հեղափոխական  հայ  ժողովուրդը ,Քոչարյանի,Սերժի,  ու  իրանցից  հետո  ժառանգություն  թողած   թալանչի  ու  սապոնվող   երևույթների  դեմ։
Մենք միասին  պարտավոր ենք հեղափոխությունը  լիարժեք  հասցնենք իր գագաթնակետին։  
Դավիթ  ջան դու և  մեր  Վարչապետը  ,մերի  մեջ  կաս  առաջինը  դու,մեր  ավագ  ընկերը `  մենակ  չեք։ Ես  իմ  անունից եմ  խոսում ,թեկուզ  գա  մի  պահ  որ  կմնաք  մենակ  ,ես  Ձեզ  չեմ  թողի  մենակ։ Թող  գլուխ  գովալ  չլինի  ,բայց  մեր  երեքիս  պոտենցիալը,ուժը,հավատքը   միասին,այնքան  հզոր է  ,որ  էն  հին  պապենական  ասացվածքի  նման`  Գյուղ  կանգնի  գերան  կկոտրի։ Ասածիս  իմաստը  էնա  ,որ  արդեն  իսկ  ժամանակնա  թիկունք  կանգնենք  թե  հոգեպես  թե  ֆիզիկապես  մեր  Վարչապետին  ու  բոլոր  սրիկաների  ողնաշարները  օրենքի  տառին  համաձայն  կոտրենք  ու  մեր  վարչապետի  ասած   թաթիկները  կոտրենք  ու  կտրենք,որ  էլ  չկարենան  թալանեն   պետությանը  ու  մեր  30  տարի  կեղեքված ,թալանված,խոշտանգված  ,կտտանքների  ենթարկված  հայ  ժողովրդին։
Հանուն  մեր  երեխաների  ապագայի  ,հանուն  մեր  ազնիվ  հայ  ժողովրդի  ,պատրաստ եմ  ժողովրդի հետ  ,քո  և  վարչապետի  հետ  լիարժեք  մտնել  պայքարի  մեջ ։ 

Պարոն  Փաշինյան  ,ես  միշտ եմ ասել  ու դուք էլ որ  Դավիթը  չեր  կարող  անօրինական  քայլ  անել  կամ  կաշառվել ։ Դավիթի  գլխին  սարքեցին ։ Սարքեցին  Վանեցյանի  ցուցումով  ու  Ձեր  թիմի  անդամներից  մեկի   կեխծ  ցուցմունքի  հիման  վրա։  Նպատակը  մեկն էր....
Հեռացնել  Դավիթի  ազնիվ տեսակը  Նիկոլի  կողքից,քանի որ  Դավիթի  համար  կարևորը  պետությունն է  ժողովուրդը  քան  Վանեցյանի  ու  թիմում  գտնվող  շատերի  պես  ,թալանը,սուտը,հարստությունը։ 
Պարոնն  Փաշինյան  ,ուզեք  թե  չուզեք  ես  ու  Դավիթը  Ձեզ  մենակ  չենք  թողի։  Ուղղակի  խնդրում եմ  Դավիթին  վերանշանակեք  ՊՎԾ  պետի  պաշտոնին ,ու  իմ  <<Ազգային  Վերահսկողական Դուխով  Մարտիկներ  >> Նախաձեռնությանը ,որը  ստեղծեցի և կազմավորեցի  09.05.2018թ, տվեք  100% ոց  լիազորություն  ,որպեսզի  համատեղ  ուժերով  մաքրենք  մեր  երկիրը  վիռուսներից։  Ես  որպես  ուժային  կառույց վստահում եմ  միայն  ՀՀՊՆ  կառույցին,որովհետև   պռոֆեսիոնալ  կատարում են  իրենց  ֆունկցիոնալ  պարտականությունները,ինչ  չեմ  կարող  ասել  ՀՀ  Ոստիկանության  մասին,քանի որ   ոստիկանությունում  դեռ  ծառայում են  մարդիք  ,ովքեր  հոգով  սրտով   նախկին  ռեժիմի   ստրուկներն են։  Կարող եմ  շատերի  անունները  տալ,բայց  հիմա  չէ։  Կտամ  էն  ժամանակ  երբ  երեքով  կհանդիպենք  ,և  ամբողջական  փաստերով  կներկայացնեմ  Ձեզ։ Թե  ով   ում  բարեկամն է։  Պարոն  Վարչապետ ,ՀՀ Ոստիկանությունում   կան  ծառայողներ ,որոնք   իրոքից  խրախուսանքի,հարգանքի  ,ու  մեծ  սիրո էն արժանի։ Պարոն  Վարչապետ  այդ  անձանց  անունները  կներկայացնեմ  գրավոր սևը  սպիտակի  վրա և  եթե  հնարավորություն  ընձեռվի  մարտի 1-ին առձերն  կփոխանցեմ  անձամբ  Ձեզ։

Հարգանքներով` Ազգային  Վերահսկողական  Դուխով  Մարտիկներ  Նախաձեռնություն։

28.02.2020

Комментариев нет:

Отправить комментарий