hetaxuyzlratvakan

суббота, 29 февраля 2020 г.

Գևորգ Գրիգորյանի հակադարձը Ամերիկայում ապրող արժեզրկված դերասան Լևոն Շարաֆյանին

Բարև Լևոն Շարաֆյան. Կարծիքս քո մասին շատ բարձր էր, բայց արի տես որ դու որպես դերասան քեզ իջեցնում ես ցածր մակարդակի. <<Ով ա է էդ Արարատ Միրզոյանը>> Քո պես Ամերիկաներից խոսացող չի. Հայ ա ով ապրում ա Հայաստանի Հանրապետությունում. Իսկական Հայ ով իր ուսերին ա վերցրել մի ամբողջ երկրի ազգային ժողովը մեծատառով մարդ ա ով կանգնած ա Արցախյան ազատամարտիկների ընտանիքների կողքին. Քեզ զարմացնում ա չէ թե հարսդ ոնց դառցավ ազգային ժողովի պատգամավոր չես կարծում որ կարող ա հենց Արարատի օգնությունն էլ կա դրանում. Էս Ամերիկաներից նստած էս ով ա էն ով ա ես ասում բա արի ժողովրդի կողքին  կանգնի սեղանտ ճոխ ա երևում բա մի քանի դոլար ուղարկի 1993 թվականի Արցախյան ազատամարտի մասնակիցների ընտանիքներին ասա որ ես էլ ձեր մի մասնիկն եմ սա էլ իմ կողմից ձեզ. Ձայն չկա???? Կեցես գիտես պարոն Շառաֆյան կեցցես որ քո երկիրը թողել գնացել ես իսկ Արարատ Միրզոյանը այստեղ իր իսկ երկրի սրտում օրենք է կերտում հանուն Հայաստանի Հանրապետության և հանուն վաղվա սերնդի. Ախր չի կարելի այդքան բեմից դուրս ձեզ ցույց տալ հեղափոխության ժամանակ չկայիք հիմա չկաք բա երբ կլինեք??? Կարծում եմ ասածս հասկանալի էր և ընկալելի. Մարդ եթե իր երկիրը լքել գնացել է ուրեմն նա խոսելու առավել ևս քննադատելու իրավունք չունի. Հիմա իմացար ով ա Արարատ Միրզոյանը???.  Իսկական Հայը իր երկրում է ապրում. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=515048539392114&id=100026609181722

Գևորգ  Գրիգորյան.

Комментариев нет:

Отправить комментарий