hetaxuyzlratvakan

пятница, 19 июня 2020 г.

Ազգային Վերահսկողական Դուխով Մարտիկներ Նախաձեռնության հիմնադիր`Արա Հովհաննիսյանի հետ հարցազրույցի ընդացքում պարզվեց....

Բարև  Ձեզ,Պարոն Հովհաննիսյան,ինչպես  կմեկնաբանեք  ներկայիս  երկրում  տիրող  իրավիճակի  մասին  կոռոնավիռուսայւն  համաճարագի  վերաբերյալ։

Ա.Հովհաննիսյան-Բարև  Ձեզ,շնորհակալություն  հարցի  համար։
Նախ  և  առաջ  ցավով  պետք  է  ասեմ,որ  այո,իրոք  այս  համաճարագը  ոչ  թե  միայն  Հայաստանում է,այլ  ամբողջ  աշխարհով  մեկ։Ես  զարմանում եմ  որոշ  մեր  հայրենակիցների  վրա,որ  ասում են  սուտ է,նման  բան  չկա,քիչա  իրենք  թքած  ունեն  իրենց  կյանքի  ու  առողջության  վրա,չպահպանելով  կանոնները,միհատել  թքած  էն  ունենում  դիմացինների  կյանքի  ու  առողջության  վրա։ Նաև   խորհուրդ  կտամ  բոլորին,նման  անգրագետ  ու  տգետներից   հեռու  մնան։

Պարոն  Հովհաննիսյան լուրեր էն տարածվում,թե  իբրև  դուք   ԲՀԿ  ու  նախկին  ռեժիմի  կողմնակիցն  եք  դարձել,հիասթաբվել  էք  ու  երես  թեքել,մի  կողմնել   ասում է  թե  կլորիկ  գումարի  դիմաց եք  անցել  նախկինների  կողմը։

Ա.Հովհաննիսյան- կներեք  դուք'   Ձեզ` լսում եք՞, ու  ոնց  եք  մտածում,մարդ  ում  երակների  միջով  հոսում է  Մշեցու  արյուն,մարդ'  ո'վ  ամբողջ  կյանքում  պայքարել  է  հանուն  արդարության,ենթարկվել  նախկինների  կողմից  բազմաթիվ  հալածանքների,իր  հայ  ազգի  ու  ժողովրդի  համար   զենք  վերցրել  ու  կյանքը  վտանգելով   ռազմի  դաշտ  գնացել։  Ու  հանկարծ  սկսեց  դավաճանել՞ Միանշանակ  նման  լուրեր  տարածողներին  կարող եմ  ասել  անբարոյականի  ժառանգա։
Ես'  կյանքում,ոչ   կոտրվել եմ  ,ոչ  կարող են  կոտրել,ոչ  էլ  հեղաշրջել։
Ես  եղել եմ  կամ  ու  կլինեմ   միշտ  ժողովրդիս  ու  ժողովրդիս  ընտրյալի  կողքին։ Էնպես  որ,Ձեզ էլ  խորհուրդ  կտամ   զերծ  մնաք  ստահոդ  լուրեր  տարածողներից։
Ես  սիրում եմ  իմ  տունը,իմ  հայրենիքը  իմ  ժողովրդի  իմ  Վարչապետին։

Комментариев нет:

Отправить комментарий